اخبار آتش نشانی

به دلیل گرمای شدید در اصفهان 128 خودرو آتش گرفت

به دلیل گرمای شدید در اصفهان 128 خودرو آتش گرفت
به دلیل گرمای شدید در اصفهان 128 خودرو آتش گرفت

به دلیل گرمای شدید در اصفهان 128 خودرو آتش گرفت

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از افزایش آتش سوزی خورو به دلیل بالا رفتن دمای هوا در این شهر خبر داد .

به نقل از ایرنا سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان , سر آتشیار محمد شریعتی عنوان کرد : از ابتدای سال جاری تا به حال به دلیل گرمای هوا 281 خودرو دچار آتش سوزی شده اند .

وی ادامه داد : با بالارفتن دما در فصل تابستان شاهد افزایش حریق خودرو در این استان هستیم که دلیل آن نیز هم رفتی دمای هوا می باشد .

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت : آتش سوزی به دو روش نقص فنی در سیستم سوخت رسانی و نیز سهل انگاری در موارد ایمنی رخ می دهد .

شریعتی در ادامه افزود : در آتش سوزی ناشی از نقص فنی سیستم سوخت رسانی با نشت بنزین باعث حریق شده که برای جلوگیری از این موضوع باید که نکاتی را مد نظر قرار داد که بدین منظور بررسی سیم کشی خودرو , معاینه فنی , بازدید دوره ای و… نیاز است .

وی تصریح کرد : از دیگر مواردی که موجب آتش سوزی یا انفجار خودرو می شود قرار دادن تلفن همراه , تبلت , پاور بانک و یا هر نوع وسیله الکترونیکی است که باتری لیتیومی دارد که هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا به دلیل گرمای داخل ماشین می تواند حادثه آفرین باشد .

محمد شریعتی تأکید کرد : زمانی که خودرو به مدت چند ساعت زیر نور خورشید پارک شده است و بوی سوختگی , بنزین یا گازوئیل به مشام می رسد باید که قبل از سوار شدن موتور خودرو را بررسی کرد .

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خاتمه عنوان کرد : اکثر آتش سوزی های خودرو از درون کابین ماشین آغاز می شود بنابراین توصیه می کنیم که فندک یا تجهیزاتی از این قبیل را در اتومبیل نگهداری نکنید .

ساخت و فروش دیلاج ولو 3 اینچ تا 13 اینچ
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.