آتش نشانی

شرکت ایمن تیار

ایمن تیار
ایمن تیار

شرکت ایمن تیار

شرکت مهندسی ایمن تیار در سال 1378 تاسیس شد این شرکت آتش نشانی در حدود 20 سال توسط کادری مجرب در زمینه تولید سیستم های اعلام و اطفاء حریق و نصب  تجهیزات ایمنی فعالیت داشته است تامین کیفیت و رضایت مشتریان شرکت ایمن تیار را بر این شدتا در سال 1381 موفق به اخذ گواهینامه ISO9000 -2001 از شرکت S . G .S گردد همچنین با اخذ گواهینامه ISO 2015 اعتبار بیشتری برخوردار شده همچنین در سال 1392 استاندارد CE از طریق شرکت QMS ایتالیا  , مجوز استفاده از علامت را برای بخش عظیمی از محصولات صادر نمود همچنین در سال 1392 از سازمان ملی استاندارد ایران مجوز لازم جهت هاندرایت ها و شیرهای زمینی آتش نشانی با شماره های 2481 و 1-6793 صادر و نیز طراحی محصول فوم دوزینگ در اداره ثبت اختراعات با شماره 84572 به نام این شرکت به ثبت رسیده است . پرشین ایمن با افتخار در راستای همکاری با تامین کنندگان تجهیزات آتش نشانی شما را با اطلاعات عمومی درباره فعالیت های شرکت ایمن تیار همراهی میکند . همراه ما باشید با

  • تولید کننده تجهیزات آتشنشانی
  • تجهیزات آتشنشانی شرکت ایمن تیار

تامین کلیه شیرآلات آتش نشانی

تولید کننده تجهیزات آتش نشانی

بخش عظیمی از فعالیت های شرکت ایمن تیار به تولید تجهیزات آتش نشانی و محافظت در برابر حریق می باشد تا بتواند به نحو احسن اطفای حریق را مهار کرده و به عموم در شرایط بحرانی امداد رسانی کند این تجهیزات از گستردگی بسیار وسیع برخوردار بوده و کاربردهای گوناگونی دارد که در ادامه آن می پردازیم .

کاتالوگ تجهیزات اتشنشانی ایمن تیار

تجهیزات و ابزار اتشنشانی برای برای مهار حریق و نجات جان انسان ها مورد استفاده قرار میگیرد و هر گونه اشتباهی در تولید تجهیزات ممکن است منجر به نقص در عملکرد عملیات اطفای حریق شود  شرکت ایمن تیار با داشتن انواع تجهیزات آتش نشانی با کیفیت و داشتن کادری آزموده این افتخار را دارد که به هم میهنان خود در شرایط بحرانی خدمات رسانی کند .انواع تجهیزات آتش نشانی شامل موارد زیر می باشد .

جعبه آتش نشانی

یکی از ابزار های مورد نیاز جعبه آتشنشانی بوده که در طرح ها و ابعاد مختلف ساخته شده و برای نگهداری ابزار کاربرد دارد کیفیت و استحکام این جعبه از اهمیت بالایی برخوردار است تا در شرایط سخت بتوان از آن استفاده نمود متریال به کاررفته در آنها از ورق استیل می باشد نوعی دیگر از جعبه ها نوع فایبرگلاس است که مناسب استفاده در محیط هایی که عوامل خورندگی در آنها بالا میباشد مانند محیط های گرم و مرطوب مانند سواحل شمالی و جنوبی کشور کاربرد دارند .

اسپیرینکلر اطفای حریق

این محصول از موثرترین و ایمن ترین تجهیزات اطفای حریق است و از لحاظ واکنش به دو دسته واکنش سریع و واکنش استادارد هستند واکنش سریع در زمان خطر زودتر از واکنش استاندارد فعال می شود و در محیط های اداری , تجاری و مسکونی و… استفاده می شود .

شلنگ های آتشنشانی

این محصول برای انتقال آب از منبع برای محل آتشسوزی استفاده می شود و در سه  نوع پی وی سی , برزنتی و ضد اسید که نمونه آخری از مقاومت بیشتری برخوردار است و در آتش نشانی در سطح وسیع استفاده می شود .

قرقره آتش نشانی

کاربرد این محصول تامین یک جایگاه مناسب برای شلنگ های آتشنشانی است که در دو گروه قرقره های هوزریل با شلنگ های نیمه سخت و قرقره با شلنگ های تخت و تاشونده دسته بندی می شوند.

خاموش کننده اتش نشانی

خاموش کننده های پودر بر پایه گاز CO2 از پر مصرفترین خاموش کننده ها می باشند انتخاب نوع خاموش کننده به موارد زیادی بستگی دارد یکی از خاموش کننده های استفاده شده درآتش نشانی و  شرکت ایمن تیارخاموش کننده های چندمنظوره ABC هستند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند .

اسپری نازل های اتش نشانی

از عوامل موثر در اطفای حریق نازل های آتش نشانی هستند که با یک دنباله تبدیلی به شلنگ های نیمه سخت متصل می شوند نازل های مخصوص آتش نشانی به دلیل قطر آب بیشتری را عبور می دهند و دارای پاشش جت و پاشش اسپری مخرطی هستند و هر کدام در مواقعی خاص استفاده می شود .

شیرهای اتش نشانی

این شیرها برای قطع و وصل آب استفاده می شوندو در انواع شیر فلکه , شیر ایستاده و شیر فشار شکن موجود هستند .

آچار کوپلینگ

از این آچار در باز و بسته کردن اتصالات آلمانی باز کردن درب بشکه ها و باز کردن آچار شیر ایستاده آتش نشانی در معابر عمومی کاربرد دارد .

اتصالات اتش نشانی

اتصالات استفاده شده در آتش نشانی کشور ما و در شرکت ایمن تیاربه دو گروه اتصالت انگلیسی (BS )و اتصالات المانی (Stortz )دسته بندی می شوند نوع BS  برای فشارهای بالا طراحی شده و نگهداری دو جزء اتصال را به عهده دارد  اما نوع آلمانی (stortz ) بر اساس استاندارد DIN المان ساخته می شود و برای زبانه ای برای جفت شدن با یکدیگر می باشد .

موفق و پیروز باشید

تامین کننده تجهیزات آتش نشانی پرشین ایمن

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.