مقالات

سایت گلاس چیست ؟ (جهت مطالعه)

سایت گلاس استیل

از جمله  ویژگی فولادهای ضد زنگ یا استنلس استیل مقاومت در برابر خوردگی , شکل پذیری مطلوب ؛ چقرمگی زیاد در دمای اتاق و دمای پایین و خزش در برابر دمای بالا اشاره نمود ؛ از ابزارها و تجهیزات برای عبور سیال می توان به سایت گلاس استیل اشاره نمود که با توجه به سایز لوله مورد استفاده قرار میگیرد توسط شیشه های تعبیه شده در آن می توان حرکت سیال , رنگ و میزان شفافیت آن را مشاهده نمود به طور کلی توسط این تجهیز تشخیص  شیرها , صافی ها , مبردها و تله بخارهای مسدود شده آسان است . پرشین ایمن تامین کننده تجهیزات آتش نشانی و شیرآلات ابزار دقیق  شما را همراهی میکند با :

  • سایت گلاس چیست ؟
  • مهم ترین ویژگی های سایت گلاس
  • اجزای تشکیل دهنده سایت گلاس
  • از سایت گلاس چه استفاده ای می شود ؟
  • انواع سایت گلاس استیل یا مانع نما

فروش و راه اندازی فوم دوزینگ آتش نشانی

سایت گلاس چیست ؟

سایت گلاس یا شیشه رویت از جمله نمایشگرهای مکانیکی پر استفاده به منظور آنالیز و تشخیص شرایط ماده و تجهیزات برودتی محسوب می شود مهم ترین وظیفه این قطعه انالیز وضعیت سیال ( از لحاظ رنگ , اندازه , درصد شفافیت و نوع جریان ) و تشخیص وضعیت سیستمی برودتی است .

مهم ترین ویژگی های سایت گلاس استیل

از مهم ترین ویژگی های سایت گلاس استیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و حرارت , کارکرد مطلوب و ظاهری زیبا و جذاب , مدت عمر و کارکرد طولانی , هزینه پایین , قابل بازیافت بودن , بالا بودن مقاومت و کیفیت نسبت به وزن و خنثی از لحاظ قابلیت های بیولوژیکی را می توان نام برد .

اجزای تشکیل دهنده سایت گلاس

شیر سایت گلاس شامل شیشه ای بوده که توسط مهره و ماسوره مهار شده است شیشه های رویت به منظور ایجاد بررسی بصری محصول سطح و مرحله ای از فرآیند که محصول در آن قرار گرفته طراحی شده اند این ابزار دمای 10- درجه و نهایتا 130 درجه را تحمل می کند بدنه آن استنلس استیل 304 و واشرهای آن از جنس EPDM , NBR شیشه پیرکس شیرهای سایت گلاس انواع مختلفی دارد .

انواع مانیتور آتش نشانی

از سایت گلاس چه استفاده ای می شود ؟

سایت گلاس استیل از مهم ترین ابزارهای صنعتی بوده که برای آنالیز کیفیت و شرایط سیال مبرد و تجهیزات برودتی استفاده می شود انواع سایت گلایس به ویژه برای سیستم های برودتی و سرماساز صنعتی که مایع مبرد دارند مورد استفاده قرار میگیرد , کاربرد آن در بررسی شرایط سیال و سیستم برودتی موجب استفاده زیاد از این قطعه شده است به طوریکه امروزه برای ساخت بسیاری از تجهیزات سرماساز و دستگاه های جانبی آنها از این قطعه استفاده می شود از جمله کاربردهای آن می توان به استفاده در چیلر تراکمی و جذبی , در خطوطی که توده از از ذرات جامد در حال عبور هستند , خطوطی که نیاز به روغن کاری تجهیز است , سایت کلاس های مناسب مخازت اسید , نصب در مجرای عبور انواع سیالات , بررسی مسیر حرکتی روغن کمپرسور با کارتل روغن ها , سیستم های تهویه دارای آب و هوای مایع خنک ساز , خطوط بخار و.. را نام برد .

انواع سایت گلاس استیل یا مایع نما

سایت گلاس در بدنه کمپرسور برای دیدن وضعیت روغن کارتل :

سایت گلاس یا دریچه دید روغن به منظور مشاهده وضعیت روغن نصب شده همیشه باید کمپرسور به جهتی نصب شود که درچه دید در معرض دید اپراتور باشد وضعیت روغن از لحاظ آلودگی و اسیدی شدن , سطح روغن و احتمال حل شدن در مبرد باید قابل رویت باشد , در برخی کمپرسورها در دوطرف کارتل سایت گلاس وجود دارد .

سایت گلاس در خط مایع برای مشاهده مایع گاز :

این نوع سایت گلاس استیل قبل از شیر انبساط و پس از هر وسیله جنبی دیگر خط مایع نصب می گردد , اگر مسیر لیکوئید خط مایع زیاد باشد شاید نیاز به تعداد بیشتر سایت گلاس باشد در سیستمی که صحیح کار می کند مبرد به شکل مایع مشاهده می شود , در صورتی که مبرد درون سایت گلاس به شکل حباب دار و کف آلود سفید باشد بدین معنی است که مایع کمی در حال عبور است .

خرید شیر هیدرانت آتش نشانی
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.